- Úvod
- Reklamační podmínky
Reklamační podmínky
Záruka + reklamace
Zjistí-li kupující při převzetí vady na zboží, sdělí tyto skutečnosti písemně na kontaktní mail prodávajícího bez zbytečného odkladu do 1 dne od převzetí zboží. Reklamace musí obsahovat datum dodání zboží, název výrobku, reklamované množství, popis závady, fakturu. Prodávající je povinen vyjádřit se k reklamaci do 10 dnů ode dne jejího obdržení.
Pokud zásilka dojde zákazníkovi poškozená vlivem přepravy /poškozená krabice, rozbitý nebo jinak poničený obsah zásilky/ zákazník tuto skutečnost nahlásí bez odkladu na přepravní službu - Česká pošta či PPL dle toho jak bude zákazníkovi zásilka doručena - kontaktní údaje na přepravní společnost viz. dole. Pokud tak zákazník neučiní a neohlásí skutečnost na přepravní službu nemůže zákazník vymahat náhradu poškozeného zboží na prodejci. O reklamaci u přepravní společnosti kupující informuje mailem prodávajícího.
V případě reklamace zákazníkem si může prodávající od zákazníka vyžádat foto poškozené zásilky /krabice/ nebo poškozeného zboží, popř. žádat o zaslání poškozeného zboží nazpět. Zákazník je povinnen poškozené zboží + krabici+výplň do úplného vyřízení reklamace mít k dispozici jak pro prodávajícího tak pro přepravní společnost u které bude reklamaci uplatňovat.
V případě, že nebudete se zaslaným zboží spokojeni je možné uplatnit vrácení zboží do 14dní od obdržení zásilky /s paragonem či fakturou, nezničené a nepoužité, popř. pokud výrobek byl v originálním obalu/. Dopravu zboží k prodejci hradí zákazník a posílá zásilku nazpět jako dopor.dopis nebo balíček s podacím lístekem /obyč. na vlastní odpovědnost/. Po obdržení zásilky od kupujícího a po zkontrolování Vám bude částka za zboží poslána na Vámi uvedený účet (bez poštovného). Možná je i výměna za jiné zboží /zde si zákazník hradí znovu poštovné/. Standardní záruka na zboží je 24 měsíců. Reklamaci na zboží je vyřizována nejdéle do 30dnů ode dne podání, pokud musí být reklamace z nějakého důvodu prodloužena prodávající o této sktečnosti informuje mailem kupujícího.
V případě poškození zásilky přepravní službou PPL nahlásí kupující bez zbytečného odkladu tuto skutečnost telefonicky na infolinku PPL 844 775 775 nebo mailem info@ppl.cz. Kupující může k vyřízení reklamace použít i formulář PPL viz. odkaz http://www.ppl.cz/main2.aspx?cls=reklamace
Při porušení zásilky přes ČP musí kupující nahlásit reklamaci v místě bydliště spolu s celým obsahem zásilky.
Kupující je seznámem a souhlasí s podmínkami eshopu.